dreamingofreality.blogg.se

Fotografi och annat skoj!

New York 2014 part 1 + Info

Kategori: Allmänt

För ungefär två veckor sedan var jag i New York och här är alltså lite bilder från det. En sak jag måste säga innan bilderna är att det var AMAZING! Det var jättekul att överhuvudtaget åka till usa eftersom att jag aldrig varit där förut. Det var som en helt annan värld, större. Och även bättre, enligt mig. Sverige känns ju så litet och grått i jämförelse med usa. Funderar nästan på att flytta dit när jag är vuxen, men isåfall till kalifornien eller något sådant ;)
 
<-- Starbucks äger
 
 
 
Sorry ifall bilderna blev förvridna, men min dator vill tydligen inte fixa det, sorry.
 
 
Just det! Denna blogg kommer från och med jul vara en fotoblogg till största del eftersom att det är då jag kommer få min systemkamera!/Köpa. Kommer betala hälften ungefär eftersom att det är jul så betalar mina föräldrar resten, vilket är tur. Kameran jag ska köpa/få är Canon 1200D med 18-55mm objektiv! OCH JAG ÄR SÅÅÅÅÅ HIMLA GLAD PGA JAG HAR VELAT HA EN SÅN KAMERA VÄLDIGT LÄNGE NU :O :D
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: